niedziela, 10 maja 2015

Słowem wstępu

Po wielu przemyśleniach, rozważaniu czy warto tworzyć tego bloga, po namowach mojego ukochanego doszłam do wniosku, że może to nie jest najgorszy pomysł by podzielić się z innymi tym co czasem uda mi się stworzyć w zaciszu mojej samotni. Stwierdzam, że kulturalnie byłoby napisać na samym początku coś o sobie. Jestem studentką budownictwa, która mimo umysłu ścisłowca posiada również coś na kształt duszy artysty. Jakaś mała cząstka mnie od zawsze chciała rysować i tworzyć coś z niczego. Obecnie większość wolnego czasu poza poświęcaniem go mojemu ukochanemu poświęcam na moją pasję jaką jest rysowanie oraz wykonywanie rzeczy w technice scrapbooking. Nie są to profesjonalne rzeczy i zapewne nigdy nie będą, mimo to pozwalają mi zapomnieć o całym otaczającym mnie świecie a to chyba w tym wszystkim najważniejsze. Także zapraszam serdecznie do przeglądania mojego bloga, a być może polubicie moją małą twórczość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz