wtorek, 12 maja 2015

Coś od serca

Wiem, że walentynki były jakiś czas temu, ale mimo to postanowiłam podzielić się tym co wykonałam dla mojego mężczyzny. Nie musiałam długo się zastanawiać co wykonać bo wiedziałam, że "52 powody dla których Cię kocham" będą idealnym pomysłem. Muszę przyznać, że przed przystąpieniem do pracy nad tym, miałam sporą przerwę w mojej mini przygodzie ze scrapbookingiem i tym podobnymi rzeczami i to właśnie zmotywowało mnie całkowicie do działania. Było to niesamowicie przyjemne do wykonania, spędziłam nad tym kilka pracowitych godzin ale było warto. Gdy byłam w trakcie pracy, znajomi pytali mnie ile czasu zajęło mi wymyślenie tych wszystkich powodów i jak to możliwe, że nie zabrakło mi pomysłów. Cóż, jeśli kogoś faktycznie darzysz takim uczuciem to nie powinno się mieć najmniejszych problemów z tym :) Dodam na marginesie, że miałam tyle pomysłów w głowie, że z około połowy musiałam zrezygnować. Być może w przyszłości powstanie 2 część. Jestem jak najbardziej zadowolona z efektu końcowego, a uśmiech ukochanego w momencie czytania był dla mnie najlepszym, co mogło mnie tamtego dnia spotkać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz